Saturday, March 24, 2012

my solo guitar

video

Friday, November 18, 2011

kEnaPa mAnusia sKe bErhutaNg...

Dalam dunia serba moden ni.duit adalah segala2nya walaupun nak pergi tandas sekalipun
Tapi tak semua la kena duit,ada jugak yang xpakai,bile takder duit nak plak hutang kt org
Bile dh hutang ngn orang pastu lambat plak bayar,kadang2 bukan tak paham orang yang tak paham masalah kita..tapi untuk apa kita jadi hamba duit,hutang sana sini sampai boleh hilang kawan,
Alangkah baiknya kita hidup takde hutang,tapi pape pun kena jugak...nak beli kereta pun kne gak
buat loan bank..tapi takpe sebab bende tu keperluan..tapi kalo tak mampu jangan la beli..
tapi hutang bukanlah topik,
Tetapi kita manusia sentiasa beringat je....hutang orang kenalah bayar.kne la ambil berat,
Yang berhutang tu akan rasa bila kita nak pinjam duit dia akan rasa macam berat je..nak bagi
 kan betol tak?
Sebab duit manusia boleh berbalah,sebab duit kawan boleh putus,sebab hutang la...bile terkena batang hidung kita akan rasa..la..kena plak kat kawan baek....tapi pesanan saya jangan la bagi pinjam pada sapa-sapa mahupun kawan baek,org tak pikir kte susah cmne...nak bagi pinjam pun pikir la 10000x sekalipun..salam

Saturday, October 16, 2010

Sunday, May 23, 2010

Saturday, February 27, 2010

PhotosHop....Oh PhOToshop

mY poSt Juz Picture that have been done with Photoshop tOol...